feelings!

 Att en människa försvinner betyder inte att man slutat älska den personen.
Och det betyder inte att personen blir glömd heller. Tårarna som rinner är för att du fanns och var så levande, för jag minns all tid med dig. Och för att du är en stor del av mig och kommer alltid vara.
Du är min största stjärna.. Du kämpade in i det sista och det är så beundransvärt..

Tänk alla de gånger jag önskat att du ska förstå, alla gånger du höjt mitt hopp om det bättre.
Men nu känner jag mig fruktansvärt vilsen. Jag öppnade mig för dig, delade mina problem. Du hjälpte mig. Men sedan kände jag mig sviken:(

 Livet blir inte alltid som man tänkt sig, men man ska ändå ta vara på det man har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0