Lillejulafton...

Vakna redan 05.00 och kunde verkligen inte somna, för många tankar snurrar runt i huvudet just nu så här kring juletid. men denna tid ska firas med, och jag hoppas på det bästa. Kommer aldrig nånsin kunna känna mig hel kring sådana här tillställningar. Jag försöker så hårt, jag kämpar.

Du finns i mina tankar, i mitt hjärta finns du, du är inom mig varje dag och alla mina minnen med dig kommer jag bevara långt därinne.

Men idag finns det ljusglimtar på dagen och det är att jag ska äntligen efter många månader få träffa min Madde, ska bli så mys! som jag saknat dig gumman! julfika på stan och se till att fixa de sista klapparna nu som kommit in så här på efterkälke..

Ta hand om er mina vänner..



Kommentarer
Postat av: Sara

Du är världens finaste <3

2009-12-23 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0