Jag....

Helgen har passerat, och just denna helg har spenderats med Fjälkinge dam på träningsläger i Halmstad. en helg med massa skoj o stim. Ni är ett helt underbart gäng tjejer. Ni har fått mig att finna min motivation till glädjen till fotbollen igen o det känns så underbart.
Men även efter helgen så fick jag mig många tankar kring allt möjligt som nu hela tiden far runt i huvdet på en. tankar som jag inte vet vart jag ska göra med dom. för det är bara en jobbig fas.

Jag är möjligtvist en simpel individ, jag lever mitt liv som en dag i taget.
I vissa lägen är det så jag känner av frid o fröjd med allt, vännerna gör så jag känner mig som en i laget.
det går upp och ner, från sida till sida. jag passerar varje hörn och ibland känner jag mig död.
vissa dagar mår jag bra, vissa dagar får jag lida, samma sak som att vissa dagar är det lugnt, och andra är det nöd.Det låter som om jag bara klagar men snarare sätter jag mitt liv på plats.för som sagt så finns det olika dagar
jag börjar om och ta en ny och rak sats för att vara en simpel individ som jag faktiskt är.Men det är inte så jävla enkelt varje dag.

 


Kommentarer
Postat av: Nyfiken..

Har du slutat spela för Fjälkinge ?

2010-10-31 @ 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0