Det är så mycket man vill säga....

Det är svårt att skriva vad man känner så andra ska förstå.Utan sånna där krångliga oförståeliga ord.Man kan inte heller säga som det är.
Jag vill kunna släppa saker o ting, men jag kan inte. det blir jobbigare för varje dag. Mina känslor kommer aldrig försvinna helt, de kommer aldrig gå bort det är just för att jag bryr mig för mycket.

Nu när man väl har varit hemma ett par dagar, vill man bara åka i väg igen! komma bort från allt som är jobbigt här. men är väl bara till att inse att jag måste kämpa, vara stark. kämpa emot det som är så emotståndligt egentligen..

Du borde se hur mycket du orsakat mig smärta
4 år av ett rent helvete, var det detta du ville?


 Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0