One life...


 Nyss hemkommen från dagens skola. inledde ett nytt grupparbete idag, det är verkligen så tråkigt men är bara att bita ihopa och göra det man ska helt enkelt. blir säkert bra i slutändan..
 
 Helgen kan beskrivas med många ord, underbar, galen, en riktigt freaky saturday. men oj vad skoj vi hade.. var min första lagfest med dessa goa tjejer. kvällen inleddes med bowling, där jag var så dålig, haha. efter där så begav vi oss för lite käk O´learys, men där kan också påpekas att servtrisen där lyckades spilla ut en massa öl och cider på enbart mig, men som förlåt från hans sida fick jag maten gratis och 2 shotar och det tackar man ju inte nej till;) det har sina för och nackdelar med hela:P
Festen fortsatte sedan hos Figge, där det ja, det går inte beskrivas.. men det tog fart med andra ord.. denna kväll gick Tuttis och jag ALL IN:P 
En helt underbar kväll, så tack tjejer.. 

 Dagen efter var dock mindre bra, var såååååå bakis. men hade mys med systrarna Larsson.. mys:)

 En helt lyckad helg, man sent glömmer:)

 

Nätterna är sömnlösa, dagarna är tankspridda. Tänker ofta på ditt leende och hur vacker du är. det är helt sjukt.. Du får mig att må bra. Hela du är underbar och för mig är du perfekt.
 När du finns vid min sida är känslan den bästa.

 TJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0