Tomhet...

Allt försvann ifrån mig,mina känslor, min rädsla och hela min personlighet känns det som. jag känner inte igen mig själv längre. Det är bara ett yttre skal jag visar, som liknar det som en gång var jag. Hur får jag tillbaka allt det som en gång var mitt, det som försvann från mig?

Jag kan inte känna smärta längre, inte sån smärta som förut. Jag känner heller ingen glädje längre. inte skratta eller le som var så enkelt förut.
Jag känner knappt nånting, och jag gillar inte denna situation längre.
Jag saknar att vara den Malin som jag var förut hon utan skuldkänslor. Jag saknar helt enkelt MIG!

 det går egentligen inte med ord att beskriva att du som ska vara en del av mig kan svika mig så fruktansvärt mycket som du gjort, vart finns du när jag verkligen behöver dig? Du som alltid skulle vara den som skulle finnas där. Just nu känner jag bara en massa hat mot dig.


 FINNS INGA KÄNSLOR, INGEN RÄDSLA BARA EN MASSA TOMHET!

Kommentarer
Postat av: Feliciah♥

wow! skitcool design! :D



haft en bra dag ? :)

2010-03-07 @ 21:01:52
URL: http://feliciasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0