en vandrande väg.

 Ännu en vecka har redan gått, tiden bara sveper förbi. var tar all tid i vägen?
 Men min vecka har varit hur bra som helst, känns som hel jag varit en helt annan person. Känner mig gladare
 och tycker saker o ting är roligare nu förtiden. Det är just den här känslan jag vill alltid kunna känna, och alltid vara glad och sprallig, det är just den Malin jag saknat. En del av mig kommer aldrig vara hel det vet jag om, men jag vill hitta den stora glädjen i mitt liv.. och just nu kan jag inte se annat än härliga ljusglimtar.

Alla mina vänner är enormt stöd för mig, utan er hade jag inte fixat allt. ni är verkligen de som ska eloge för allt. så TACK:)

Sen finns det alltid mindre bra saker man börjar funderar på som att  jag litar inte på dig längre
Jag känner mig osäker vid dig .Jag tror inte på dina ord , ja tror dom orden är påhittade .
Om det visar sig att jag har rätt , så är du fan en större idiot än jag trodde :/

 Love you my friends <3

Kommentarer
Postat av: paulina

Hey, råå cool blogg du har :)

2010-01-21 @ 20:49:53
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mkt, tack vare Carolina:)

2010-01-29 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0