......

Vissa saker drabbar alla människor, andra saker inte. utan undantag. En del saker är positiva andra saker är mindre bra.
Så försöker man, dag ut och dag in att gå vidare. Släppa taget och bara fortsätta. Somliga dagar går det bra och andra går det rent åt skogen, måste jag säga (tankemässigt).
Vet inte riktigt vad jag ska tänka på, vill kunna ta lärdom av det som in vän försökt intala mig, att våga tro och tänka på det som är bra, på allt det som kan påverka mig själv på ett bra sätt.
Men hur ska jag kunna släppa alla de känslor jag bär på?
Varje gång jag trampar snett så inser jag, sompå nytt varje gång att du inte finns här vid min sida och hjälper ig upp. Känns som man nu är ensam, att man får ta sig igenom allting på egen hand:/

Jag önskar att du förstod mig så mycket mer än vad du gör. känner mig totalt sviken av dig. Hur kan jag få det till att få det bra igen? jag vet att även du bär på mycket ocg inte mår bra, men jag kan inte hjälpa dig om du inte tillåter det eller vill inse att du faktiskt har problem.

Tänk alla gånger jag önskat att du ska förstå, alla gånger du höjt mitt hopp om det bättre, alla gånger du brutit det lika fort igen! Orkar inte med den cirklen längre.

Att alltid ha en "känsla av tohet och obehag" detta är en känsla som kallas saknad. Saknaden efter dig kommer alltid vara stor. och inegn kommer nånsin kunna ta din plats!


" I hate you, I love you!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0