Kärlek..


det hade nog kunnat vara vem som helst, men nu var det du. och jag är så tacksam, så glad, över att det inte var någon annan. det spelar ingen roll att det slutade som det gjorde, att jag inte längre har dig kvar.. det spelar ingen roll om du glömmer mig en dag. jag kommer alltid att minnas dig och hur du fick mig att känna. hur bra du fick mig att må när jag mådde som sämst, hur värdefull du fick mig att känna när jag hatade mig själv som mest. du fick mig känna mig speciell. men det viktigaste av allt, du fick mig känna mig älskad och behövd. och det spelar ingen roll hur sårad jag är nu, hur ont det gör, hur många mardrömmar jag kommer att drömma.. för det var värt det. det var värt varenda sekund av smärta.


"sometimes in life you have to say goodbye.
even if it hurts, even if you don't want to.
but it's time to let go now."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0