Life...

Att sakna nåt som känts så självklart och som alltid har funnits där känns fruktansvärt skrämmande och förvirrande.Att hantera det går knappt.
Mitt hjärta vill inte i samma riktning som mitt huvud och det är en kamp jag har mot mig själv. Känns som ett krig man har emot sig själv.
Jag vet inte hur länge till jag orkar hålla ut.Ibland känns det som tårarna tagit slut men det bildas alltid nya...
Livet har inte blivit som jag tänkt mig och det är riktigt jobbigt. Jag är stark men kraften sinar ibland..Men hur jobbigt de än är,har jag min styrka att kämpa,mitt mod att forsätta.det kan ingen ta i från mig


Jag vill ha dig här. Jag vill att du ska ta mig i din famn och bara låta mig vara där. Du vet inget om det som hänt nu ochdet kanske blir bäst så. Jag saknar verkligen din närhet.


 Tack alla för en underbar nyår, och tack för en flummig galen helg. <3

 "Lev i nuet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0