Stockholm.

Befinner mig just nu uppe i Stockholm hos Emely. har snart befunnit mig häruppe en vecka, och ska vara här yttligare ett par dagar till. känns helt underbart att för en kort stund bara få lämna skåne och allt som rör sig där hemma, för att komma bort lite och komma på andra tankar. Häruppe är hur underbart som helst. Bosön är ett härligt lugnt område. att se studenternas sociala samvaro med varandra är ju bara underbart. utbildningen som jag sen följt verkar hur skoj som helst, så inte helt omöjligt att jag själv väljer att söka det till hösten, vi får helt enkelt se.

Tänker så mycket på dig, men vet ej hur jag ska hantera allt. jag vill bara ha ett svar. Jag försöker låta allt vara men det är inte lätt alla gånger. huvudet säger nåt och hjärtat säger nåt. vad ska man följa?

                                                     saknaden har blivit mitt LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0