Verkligheten Gör Ont.





ibland när man har så bråttom genom livet, är man så inne i allt, att man glömmer ta sig tid och verkligen tänka.
man hinner inte tänka på allt som har hänt, både braoch dåligt. Ibland vill man nog inte ens stanna upp och
fundera. Ibland vill man bara leva livet och bara för en gång skull vara. Men man vet också att för eller senare hinner livet i kapp en och man då får sig en smäll och man faller in i sin egen bubbla och försöker bearbeta alla känslor man bär på.

2009 har varit upp och ner vänt år, med många skratt och tårar, sorg som glädje. det finns många bitar man tar med sig in på det nu nya året 2010. men andra minnen begraver man gärna kvar.

Mitt mål nu 2010 är att jag ska bli stark, orka kämpa och leva för allt det fantastiska som jag verligen har kring mig.


Jag har en vän, en bra vän men något har hänt, det känns inte längre som förr, jag kunde prata med dig om allt om hur jag mådde i alla lägen men inte längre. Du är så förändrad, vet inte om jag känner dig längre, vi glider isär.

"Du ler. Jag faller. Du vet. Jag vet.
Du är ett kapitel utan slut"

Kommentarer
Postat av: Den där Marie

Håller med dig där gumman!

2010-02-17 @ 12:41:09
URL: http://slashen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0